راهنمای ثبت‌نام اینترنتی

*-       روی لینک ورود به پورتال آموزشی   بعد از مطالعه  موارد زیر  کلیک نمایید.

 دانشجویان گرامی؛

انتخاب واحد و ثبت نام نیمسال دوم 90-89 از تاریخ 19/11/89 لغایت 03/12/89 پس از پرداخت شهریه  علی الحساب  طبق زمانبندی ثبت نام هر گروه  میسر می باشد.

هر گونه حذف و اضافه دروس  منوط به مشخص نمودن وضعیت مالی و پرداخت شهریه دروس انتخابی می باشد.ضمنا هیچگونه تغییری در خصوص مشخصه دروس،پس از حذف و اضافه پذیرفته نخواهد شد.

 

1- برای ورود به سیستم ثبت‌نام و شهریه نیاز به شناسه و رمز عبور می‌باشد. شناسه هر دانشجو همان شماره دانشجویی و رمز عبور در ابتدا شماره شناسنامه دانشجو می‌باشد. حتما پس از ورود به سیستم رمز خود را تغییر دهید. چنانچه رمز خود را فراموش کرده‌اید برای دریافت رمز با گروه تماس بگیرید. 

2- دانشجویان در ایام ثبت نام فقط طبق جدول زمانبندی می‌توانند به سیستم وارد شوند. جهت مشاهده کارنامه و پرداخت شهریه خود نیز می‌توانند هر روز از ساعت 17 تا 7 صبح روز بعد وارد سیستم شوند.

3- دانشجویانی که بدهی قبلی دارند می‌بایست قبل از زمان ثبت نام نسبت به تسویه حساب بدهی (پرداخت الکترونیکی) و  یا مراجعه به امور مالی  اقدام نمایند .دانشجویانی که شهریه را به صورت الکترونیک پرداخت نمایند نیازی به مراجعه حضوری به امور مالی ندارند.

4- برای اطلاع از زمان ثبت‌نام خود ابتدا به سیستم ثبت نام و شهریه وارد شده و از منوی امور آموزشی گزینه زمان‌بندی ثبت‌نام را اجرا کنید.

 5 -       نام کاربری : ‌شماره دانشجویی می باشد که قبلا روی برگه های انتخاب واحد درج گردیده است.

رمز عبور: شماره شناسنامه بوده که بهتر است پس از ورود به سیستم تغییر و رمز عبور جدید الزاما بایستی 8 رقم باشد. ضمنا مسئولیت حفظ و نگه داری آن بعهده دانشجو است.

پس از ورود به سیستم به دو روش می توانید دروس خود را انتخاب نمایید:

الف) مستقیما مشخصه خود را وارد کرده و سپس کلید تایید را کلیک نمایید.

ب )  از لیست دروس ارائه شده روی درسهای مورد نظر کلیک کرده و سپس دکمه « ثبت دروس » را بزنید.

 

نکات مهم:

-          چنانچه دروس انتخابی تداخل ساعت کلاس و یا تاریخ امتحان داشته باشند سیستم اجازه ثبت دروس را نمی دهد و به شما پیغام تداخل می دهد.

-          مسئولیت رعایت پیش نیاز بعهده دانشجو می باشد . پیش نیاز هر درس در لیست دروس ارائه شده مشخص شده است.

-          جهت مشاهده زمان بندی ثبت نام خود به لینک امور آموزش به زمان بندی ثبت نام مراجعه نمایید.

-          چنانچه مجوز ثبت نام شما از طریق آموزش یا مالی دانشکده بسته شده باشد (مثلا اتمام سنوات یا عدم پرداخت  بدهی ترم قبل  ) ، سیستم به شما اجازه ثبت نام نمی‌دهد.

  

لیست پیغام ها :

1-       شماره دانشجویی تعریف نشده است.

2-       فرمول محاسبه شهریه ایجاد نشده است لطفا به امور مالی مراجعه نمایید: مفهوم آن این است که امور مالی دانشگاه  روال محاسبه شهریه شما را در سیستم تعریف نکرده است.

3-       لطفا در زمان تعیین شده مراجعه نمایید: طبق جدول زمان بندی جهت انتخاب واحد به سایت مراجعه نمایید.

4-       وضعیت ترمی باید عادی باشد لطفا به آموزش مراجعه شود: دانشجویانی که در نیمسال 1-90-89 وضعیت ترم آنها عادی نبوده (مثلا مرخصی ،‌عدم مراجعه ، حذف ترم ، محروم...) بصورت اینترنتی نمی توانند ثبت نام نمایند و می بایست به گروه مراجعه کنند.

5-       وضعیت مشخصات دانشجو باید عادی باشد: دانشجویانی که وضعیت کلی آنها عادی نبوده (مثلا :‌فارغ التحصیل ،‌انصراف ، عدم مراجعه ...) اجازه ثبت نام به آنها داده نمی‌شود.

6-       نامه میهمانی ثبت نشده است : دانشجویان میهمان مجاز به ثبت نام اینترنتی نمی باشند.

7-       انتخاب واحد اولیه ثبت نشده لطفا به آموزش مراجعه نمایید: در زمان حذف و اضافه ،‌چنانچه واحدگیری اولیه نداشته باشید؛ سیستم به شما اجازه حذف واضافه را نمیدهد.

8-       چون بیش از دو ترم مرخصی تحصیلی ثبت شده امکان ثبت نام وجود ندارد.

9-       چون معرفی به استاد گرفته اید امکان ثبت نام وجود ندارد.

10-   چون ترم جبرانی گرفته اید امکان ثبت نام وجود ندارد.

11-   وضعیت ترم قبل نامشخص است امکان ثبت نام وجود ندارد.

12-   مشمول دانشجویان با تاخیر ثبت نام نمی باشید : در زمان ثبت نام با تاخیر برای دانشجویانی که انتخاب واحد اولیه داشته اند و بالای 10 واحد درس گرفته اند،‌داده می‌شود.

 

 

راهنمای پرداخت شهریه اینترنتی

نحوه پرداخت شهریه:

 

توجه مهم:

1-       دانشجویانی که پرداخت الکترونیکی شهریه خود را از طریق بانک ملی انجام می دهند حتما دکمه (بازگشت به صفحه پذیرنده )‌را کلیک نمایند در غیر اینصورت مبلغ واریزی از حساب دانشجو کسر نگردیده و دانشجو همچنان بدهکار باقی خواهد ماند. چنانچه بنا به هر دلیل مبلغ واریزی از حساب کسر گردیده اما از مبلغ شهریه کم نشده باشد به لینک (برگشت ناموفق) مراجعه نموده و روی آن کلیک نمایید.

2-       دانشجویانی که پرداخت خود را بصورت اینترنتی انجام می دهند، چنانچه مبلغ واریزی از حساب آنها کسر گردیده و از مبلغ شهریه آنها کسر نگردیده و همچنان بدهکار می‌باشند، ‌اگر پس از 24 ساعت مبلغ به حساب اولیه آنها برگشت داده نشد به امور مالی دانشگاه مراجعه نمایند.

3-       اطلاعات لازم جهت پرداخت :

-          شماره 16 یا 19 رقمی روی کارت

-    رمزاینترنتی کارت (رمز دوم) :‌ که می بایست قبلا از طریق دستگاه خودپرداز نسبت به تعریف آن اقدام نموده باشند. آنهایی که از کارت هدیه پارسیان استفاده می نمایند این رمز به آنها داده شده است.

-          شماره CVV2 :‌شماره 4 رقمی در پشت کارت

- پس از انتخاب واحد در صورت نداشتن بدهی باید پرینت مالی خود را از طریق سایت اینترنتی دانشگاه - لینک ثبت نام و اطلاع رسانی - امور آموزشی - منوی برنامه هفتگی دریافت نمائید، لازم بذکر است پرینت از طرف امور مالی صادر نخواهد شد.